30/10/2018 11:13
PITANJE:
Kako upoznati vozače i tržište sa novom uslugom Hrvatskog telekoma “Asistencija na cesti”?
IDEJA:
Kroz sinergiju četiri kanala oglašavanja informirati javnost o novoj usluzi Hrvatskog Telekoma i time doći do što većeg broja potencijalnih korisnika.
REZULTAT:
Visoki intenzitet kampanje kroz spajanje četiri medija oglašavanja koji targetiraju vozače, donio je primjećenost usluge, te akviziciju novih korisnika od strane Hrvatskog Telekoma. Distribucijom letaka na ulazima naplatnih kućica i oglašavanjem usluge u našoj auto karti, koja je podijeljena u nakladi od 350 000 primjeraka, Hrvatski Telekom je postigao odličnu vidljivost nove usluge na najfrekventnijim točkama kretanja vozača.
Partner
Hrvatski Telekom d.d.
Kampanja: Oglašavanje nove usluge HT-a
Godina
2016
Usluga/Mreža
Autoceste, auto karta, naplatne postaje, ticket aparati, back light panoi, distribucija promotivnih materijala