Office Manager

Tražimo Office Managera odnosno suradnika/cu pozitivnog stava koja će obogatiti naš tim i skupa sa svima nama unaprijediti rad naše tvrtke.


Office Manager će svakodnevno obavlja aktivnosti na kojima se temelji poslovanje tvrtke kao što su:

  • podrška u provedbi aktivnosti vezanih uz osnovno financijsko poslovanje tvrtke (URA, IRA, izrada računa, ponuda i sl.)
  • suradnja s računovodstvom: priprema dokumentacije, priprema i obrada putnih naloga, unos računa u računovodstveni program, unos podataka u interne dokumente za financijsku analizu, izrada raznih izvještaja 
  • logistička potpora za sve aktivnosti poduzeća (naručivanje i priprema materijala za razne projekte)
  • samostalna provedba dijela marketinških i PR aktivnosti (ažuriranje web-a/socijalnih mreža)
  • vođenje računa o uredskom materijalu, zalihama te komunikacija s dobavljačima
  • izrada prezentacijskih i drugih materijala
  • vođenje računa o raznim ugovorima



Potrebne kompetencije:

  • iskustvo u administrativnim i uredskim poslovima 
  • visoka razina pisane i usmene poslovne korespondencije na hrvatskom i engleskom jeziku
  • savjesnost i preciznost u izvršavanju zadataka 
  • visoka sposobnost organizacije vlastitog vremena sukladno prioritetima
  • odlično poznavanje office aplikacija (G Suite/Google apps je prednost)
  • proaktivan i odgovoran pristup vlastitim područjima odgovornosti
  • ugodnost i profesionalan pristup prema kolegama, korisnicima i dobavljačima
  • učinkovitost i samostalnost u rješavanju problema



Stručna sprema: minimalno SSS

Potrebno radno iskustvo: minimalno 1 godina u administrativnim poslovima (prednost višegodišnje iskustvo)

Početak radnog odnosa: 15.09.2018.


Prijave pošaljite na posao@aretis.hr do 31.08.2018.


View Details
Buy Now
Sold Out
} catch (e) { ((console || {}).error || function () {}).error(e); }