Office Assistant

Pozicija: Office Assistant


Tražimo suradnika/cu pozitivnog stava koja će obogatiti naš tim i skupa sa svima nama unaprijediti rad naše tvrtke.


Suradnik/ca će svakodnevno obavljati sljedeće aktivnosti:

  • asistiranju pri pripremi izlaznih ponuda i računa
  • registriranje ulazne/izlazne pošte 
  • priprema putnih naloga i uredske dokumentacije
  • unos podataka u interne dokumente za financijsku analizu
  • logistička potpora za sve aktivnosti poduzeća (naručivanje i priprema materijala za razne projekte)
  • naručivanje kurirskih usluga
  • vođenje računa o uredskom materijalu, komunikacija s dobavljačima
  • izrada prezentacijskih materijala, te sudjelovanje u istraživanjima
  • Bonus: znanje knjigovodstvenih procesa


Potrebne kompetencije:

  • visoka razina pisane i usmene poslovne korespondencije na hrvatskom jeziku
  • savjesnost i preciznost u izvršavanju zadataka 
  • poznavanje office aplikacija (bonus: Google office alati)
  • proaktivan i odgovoran pristup vlastitim područjima odgovornosti
  • ugodnost i profesionalan pristup prema kolegama i dobavljačima
  • u obzir dolazi stručni/a prvostupnik/ca i/ili magistar/ra ekonomije


Prijave pošaljite na office@aretis.hr do 31.07.2019.


View Details
Sold Out
} catch (e) { ((console || {}).error || function () {}).error(e); }