23/10/2018 14:55
PITANJE:
Otvaranje nove prodavaonice Tommy u Malinskoj na otoku Krku. Isticanje brenda iznad konkurencije na određenom području djelovanja.
IZAZOV:
Upoznavanje i informiranje potencijalnih kupaca o otvorenju nove prodavaonice Tommy. Cilj je jačanje brenda, nametanje vodeće pozicije u regiji i postizanje rasta prodaje poslovnica Tommy.
IDEJA:
Aktivnosti brendiranja naplatnih kućica na naplatnoj postaji Most Krk, sa svrhom povećanja komunikacije s potencijalnim kupcima i podjela promotivnih letaka vozačima u smjeru Krka kao dodatna podrška kampanji otvorenja nove poslovnice Tommy u Malinskoj.
Partner
Tommy d.o.o.
Kampanja
Otvaranje nove poslovnice Tommy u Malinskoj
Godina
2018.
Usluga/Mreža
Brendiranje naplatnih kućica i podjela promotivnih letaka
REZULTAT:
Brendiranje naplatnih kućica na NP Most Krk pokazalo se kao odličan strateški potez, s obzirom na veliku prisutnost trgovina Tommy na navedenom području. Aktivnost podjele promotivnih letaka je uspješno provedena. Podijeljeno je 30000 letaka kroz 4 dana aktivnog dijeljenja na naplatnoj postaji Most Krk. Najviše letaka je podijeljeno u petak, subotu i nedjelju. Reakcije vozača su više nego pozitivne. Tommy je ovom kampanjom učvrstio svoju poziciju u regiji, te ojačao komunikaciju s redovnim i potencijalnim kupcima.