30/10/2018 11:00
PITANJE:
Na koji će način Češka pivovara demonstirati i istaknuti postojanje svog proizvoda na hrvatskom tržištu češkim turistima i povećati prodaju u ljetnoj sezoni?
IZAZOV:
Istaknuti brend piva “Krušovice”, te na jedinstven i duhovit način targetirati češke turiste koji su na putu na hrvatsko more na godišnji odmor i izazvati emotivne reakcije.
IDEJA:
Osmislili smo kampanju u kojoj smo na naplatnoj postaji Lučko dijelili pakete s rekvizitima za more i targetirali samo automobile sa češkim registarskim oznakama.
Partner
Češka pivovara
Kampanja
Podjela promotivnih materijala
Godina
2017
Usluga/Mreža
Autoceste - Naplatna postaja Lučko
REZULTAT:
Kroz pet ljetnih vikenda koliko je trajala, kampanja “Krušovice” je imala ogroman utjecaj i izazvala pozitivne emocije i reakcije od strane čeških turista. Češka pivovara je ovom kampanjom napravila iskorak u komunikaciji prema svojim kupcima u Hrvatskoj, te na jedinstven i kupcima zanimljiv način predstavila svoj proizvod.