Hrvatski Telekom - Asistencija na cesti


Sinergija oglasnih medija za novu uslugu Hrvatskog Telekoma 

PITANJE: 

Kako upoznati vozače i tržište sa novom uslugom Hrvatskog telekoma “Asistencija na cesti”? 

IDEJA:

Kroz sinergiju četiri kanala oglašavanja informirati javnost o novoj usluzi Hrvatskog Telekoma i time doći do što većeg broja potencijalnih korisnika.


REZULTAT:

Visoki intenzitet kampanje kroz spajanje četiri medija oglašavanja koji targetiraju vozače, donio je primjećenost usluge, te akviziciju novih korisnika od strane Hrvatskog Telekoma. Distribucijom letaka na ulazima naplatnih kućica i oglašavanjem usluge u našoj auto karti, koja je podijeljena u nakladi od 350 000 primjeraka, Hrvatski Telekom je postigao odličnu vidljivost nove usluge na najfrekventnijim točkama kretanja vozača. 




Partner

Hrvatski Telekom d.d.

Kampanja: Oglašavanje nove usluge HT-a

Godina

2016

Usluga/Mreža

Autoceste, auto karta, naplatne postaje, ticket aparati, back light panoi, distribucija promotivnih materijala





View Details
Buy Now
Sold Out
} catch (e) { ((console || {}).error || function () {}).error(e); }