29/10/2018 15:07
IDEJA:
Kreirali smo letke s jasnom porukom da svaki posjetitelj uz dostavu letka, dobije besplatnu kavu na benzinskoj postaji Petrol. Distribucija letaka odvijala se na ulaznoj naplatnoj postaji u jutarnjim satima, gdje je unutar sat vremena podjeljeno 5.000 komada letaka, uz napomenu vozačima da svrate po svoju besplatnu kavu.
18% putnika su reagirali na letak!
REZULTAT:
Kampanjom “Dođi na kavu” Petrol je usmjerio potencijalne kupce prema svojoj benzinskoj postaji. Uz vrlo jasnu poruku vozačima, podijeljeno je 5.000 promotivnih letaka.
Ako uzmemo u obzir činjenicu da svako vozilo koje se zaustavi na benzinskoj postaji, u prosjeku potroši nekoliko stotinu kuna, možemo zaključiti da smo na jedan vrlo originalan i efektivan način, potaknuli potrošnju i posjećenost benzinske postaje Petrol.
Zbog odlične reakcije vozača, kampanju smo ponovili još nekoliko puta, sa većom količinom letaka.