Unatoč svemu, turisti stižu

i potrošiti će 6 milijarde kuna. 


Kako ćete vi iskoristiti taj potencijal?


PRVI KONTAKT SE PAMTI!

Naši mediji obuhvaćaju 85% dolaznih turista!

Vodeće kompanije znaju da je bitno što prije upoznati turiste s njihovim brendom. Jedino tako se može osigurati kontinuirana potrošnja tijekom cijelog boravka u Hrvatskoj. 

Promocije na naplatnim postajama

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/cZhEVaN9ups" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
  • Organizacija samplinga/promocija na naplatim postajama HAC-a, AZM-a te BINA-ISTRA-e
  • Promocije vrše obučeni i iskusni promotori

Brendiranje naplatnih kućica i ENC/naplatnih automata na naplatnim postajama HAC-a i BINA-Istra-e.

Oglasne površine s prednje i stražnje strane naplatnih kućica. 100 naplatih kućica/180 oglasnih površina

VISOKO VIDLJIVE POZICIJE

Brendiranje automata na naplatnim postajama Lučko i  Demerje

Naplatna postaja Lučko

Naplatna postaja Demerje

GLAVNI HUB ISTRE

Zračna luka Pula

Povezivanje s 900.000 putnika!

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/vzfJwacpuQY" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Kao glavni dolazni HUB Istre, Zračna luka Pula povezana je s gotovo 60 destinacija što je rezultiralo s više od 800.000 putnika u 2019. godini.


Naši mediji u Zračnoj luci Pula su neizbježni i osiguravaju “prvi kontakt” s turistima.

Dva velika video wall-a u prostoru dolaznog terminala putnika

Jedan video wall i jedan digitalni totem u prostoru glavnog terminala

Razni statični mediji (lightboxovi, cerade)

Brendovi kojima pomažemo ostvariti potencijale turističke sezone

View Details
- +
Sold Out
} catch (e) { ((console || {}).error || function () {}).error(e); }